Myslim, ze sa jednoznacne jedna o hazard. A kedze hazard a maloleti dohromady velmi nejde, tak nebude dlho trvat a chyti sa toho nejaky unijny politik a cely tento bazmek zakaze (aspon v to dufam).
Odpovědět0 0
Já to řeším tak, že platím jen za to s čím souhlasím.
Abych to vysvětlil. Pokud třeba CD Project vydá dalšího Zaklínače bez DRM a s hodnotným obsahem, rád si za hru zaplatím cenu, která bude přiměřená k tomu co kupuji. Pokud však např. někdo řekne, tady máš hru za 99€, ke které budeš mít 50 DLC s cenovkou v rozmezí od 0,5€ do 50€ a ve hře si budeš ještě muset platit za případný content, nebo budeš znevýhodněn, tak takového vydavatele pošlu do míst, kde záda ztrácejí slušné jméno a za takový zmetek nezaplatím ani cent! Prostě si takovou hru odpustím a budu raději hrát do zblbnutí tisíce jiných her, kde nemají politiku "sedři hráče z kůže".
PS: Mám neskonalý pocit déjà vu! Jako bych tento, nebo podobný článek už před nějakou dobou četl.
Odpovědět2 1
Že jsi jde patentovat zlodějnu, to jsem nevěděl.
Je to ovšem hnus, já mikrotransakce nesnáším, takže já bych dal od ruce pryč od takových her.
Odpovědět3 1
odkaz opraven
Odpovědět0 0
Podle mě vede absolutní preference platících spíš k tomu, že vyštvou hráče "zadarmo", (kteří by ovšem tu a tam nějakou větší tuhličku na inventář, nebo svítící meč koupili), pak méně platící (protože je nebude bavit dostávat neustále sodu od bohatých) a nakonec z prázdného světa prostě odejdou i ti co dali za gear tisíce USD a finito.
Odpovědět6 0
Po minulých titulech Call of Duty (Iw, Aw, BO3) jsem byl rád, když konečně oznámili příchod titulu s tématem 2.sv.války. Avšak velice mě zklamali, když se nezdrželi všudypřítomných "customisables", blbinek, které mají vliv pouze na vzhled zbraně/postavy a jsou placené v podobě tzv. "beden". Jak tak ale čtu, Activision nezná hranic a dotáhla to do extrému, kde je hráč "povinen si připlatit", aby si dokázal hru užít.
Achjo, kde jsou ty doby multiplayeru, kdy jste si koupili hru a pak už vám nic nebránilo hrát do pozdních nočních hodin?
Odpovědět6 1
"Achjo, kde jsou ty doby multiplayeru, kdy jste si koupili hru a pak už vám nic nebránilo hrát do pozdních nočních hodin?"
Jsou pořád tady, stačí nehrát sračky.
Odpovědět4 0
Njn, bohužel se vždycky najde dost hráčů, kteří si rádi zaplatí za vylepšení. A těm jdou vývojáři na ruku.
Proč neudělají servery s level limitem? Tzn. servery pro začátečníky, pro pokročilé a pro "veterány" podle levelu postavy a na level postavy navázat vybavení (edemikatelné i dokupovatelné) aby to bylo vyvážené.
Neee, oni radši vymýšlí takovéhle kravinky jako zmíněný Activision.
Odpovědět1 1
.. jak bídně funguje klasický matchmaking si pomalu nedokážu představit že by to mohlo být ještě horší :D
Ale za toto by si zasloužili aby jim neplatil nikdo nic.
Odpovědět4 0
Tak tohle je vrchol hlouposti... Těch co bude platit bude málo, a těch co nebudou ještě míň
Odpovědět2 0
Páni pre hardcore hráča Dark Soulu je to jak splnený sen, bože ta hra mi ale dáva zabrať.. same high levely na ktorých si musi človek cibriť svoje reflexi a um, tie mikrotransakčne útoky ktoré musí vykrívať svojou mohutne vypestovanou mentalnou odolnosťou, bola by sranda keby na prvých miestach v rebríčkou boli umiestnený ľudia, ktorý nezaplatili ani cent kde vrcholovým cieľom by bol nápis YOU ARE BANNED, NOW GIVE US MONEY TO PLAY!!!!
Odpovědět2 0
"a herní svět se dohaduje, zda jde či nejde o formu hazardu."
Nevím nad čím se dohadují.
Pokud nakupuješ cokoliv aniž bys věděl předem co kupuješ a to hlavně z důvodu, že můžeš získat daleko více než je hodnota za kterou to nakupuješ ale je tu i riziko, že získáš věc s menší nebo žádnou hodnout, jedná se jasně o hazard.
Nakupující zná rizika a jde do toho dobrovolně, hazarduje.
Jinak tedy mikrotransakce nepodporuji. Asi hlavně proto, že onlinovky nehraji.
Ten patent je docela hnusnej. Ale taky se může stát, že při jeho zavedení prostě po nějaké době budou mít méně hráčů.
Odpovědět5 1